Naujienos

Rugsėjo 1 - 8 dienomis gimnazijos delegacija, lydima chemijos mokytojos Emilijos Zakaitės, dalyvauvo tarptautiniame jaunimo mainų projekte „Equality“ Prahoje. Projekto metu dalyviai Eglė Šlinkšytė, Ieva Šlinkšytė, Viktorija Usinaitė, Vidmantas Pocius, Simas Kačiušis ir Egidijus Skužinskas drauge su Čekijos, Norvegijos, Turkijos, Makedonijos, Danijos, Prancūzijos ir Estijos šalių atstovais dalinosi mintimis ir idėjomis apie lyčių lygybę, skirtingose šalyse pasitaikančias problemas ir jų sprendimo būdus.

Gimnazijoje toliau įgyvendinamas ES projektas „Skaitymo laboratorija“ (09.2.1-ESFA-K-728 Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas). Šiais mokslo metais projektas suteikia nemokamą gaimybę 6-7 klasių mokiniams naudotis EMA elektronine mokymosi aplinka.https://emapamokos.lt/.  

Liepos 21-31 dienomis, gimnazijos istorijos mokytoja metodininkė Gintarė Tytmonienė kartu su atrinkta Lietuvos švietimo darbuotojų grupe dalyvavo tarptautiniame seminare – stažuotėje Izraelyje, Yad Vashem – tarptautinėje studijų apie Holokaustą mokykloje.

Kai jau atrodo, kad visus puikiai pažįsti ir niekas niekuo nebegali nustebinti, reikia tik pabėgti iš kasdienės aplinkos ir pasiūlyti naujų veiklų. O tada jau tik spėk gaudyti ir fiksuoti įsimintinas akimirkas. 
Sveikatos ugdymo grupė, bendradarbiaudama su gimnazijos direktore ir mokytojais, besirūpinančiais mokytoju kultūriniu gyvenimu, 

Su pačia smagiausia nuotaika, įvairiais palinkėjimais ir pašmaikštavimais 8 klasių mokiniams praėjusią savaitę buvo įteikti pagrindinio ugdymo I pakopos baigimo pažymėjimai. Visi dar kartą pasidžiaugėme aukštais Nacionalinio mokinių pasiekimo patikrinimo rezultatais, padidėjusia mokinių mokymosi motyvacija, pažymėjimuose besipuikuojančiais labai gerais įvertinimais.

Birželio 19-20 d. gimnazijos socialinė pedagogė Romena Antanavičienė dalyvavo Vytauto Didžiojo universiteto Edukologijos instituto organizuotame seminare „Reali svajonė : pokalbiai apie draugystę ir meilę“. Seminarą vedė ir programą bei metodinę priemonę, skirtą mokytojams, parengė gyd. psichiatras, Šeimos ir santuokos studijų programos vadovas, 

Žemės ūkio ministerija organizuoja apdovanojimus „Tautos šimtamečiai ąžuolai“. Komisija atrinko kandidatus pagal apskritis, o laimėtojus  išrinks pagal  balsavimą facebook-e. Kviečiame visus pabalsuoti  už mūsų rajono nominantus, kurie yra tarp 15 nominacijų. 

EP Informacijos biuras Lietuvoje įgyvendina programą „Mokyklos – Europos Parlamento ambasadorės“, kurios tikslas – skatinti aktyvų jaunimo domėjimąsi Europos Sąjungos sprendimais ir aktualijomis, o ypač Europos Parlamento vaidmeniu Europos demokratijoje.  
 

 

Paskutinę šių mokslo metų dieną mūsų gimnazijos pamogų salėje vyko visą savaitę trukusių patyriminio ugdymo veiklų pristatymas. Kiekviena komanda, o jų buvo tikrai daug, net 12,  visiems pristatė, ką per šią savaitę nuveikė, kuo domėjosi, į kokias sritis gilinosi ir, svarbiausia, ką sužinojo.

Birželiui virstant į antrą pusę mūsų gimnazijos mokiniai buvo pakviesti dalyvauti Viduklės gimnazijos paramos fondo parengto ir Raseinių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų projektų konkurso finansuoto projekto „Šimtmečio svirnely – modernūs sprendimai“ kūrybinėse veiklose.

Gegužės 13 d. priešmokyklinio ugdymo pedagogės ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Jolanta Jonaitienė dalyvavo rajoniniame priešmokyklinio ugdymo pedagogų metodiniame būrelio susirinkime. 

Birželio 14-oji – Gedulo ir vilties diena. Diena, kurią 1941 m. prasidėjo masinis lietuvių trėmimas į Sibirą, diena, kuri Lietuvos istorijoje pažymėta siaubu, ašaromis, ilgais ar net amžinais išsiskyrimais.

Šią savaitę mūsų gimnazijoje organizuojamos įvairios patyriminės  veiklos. Mokiniai, pasirinkę vieną ar kitą sritį, dalyvauja  užsiėmimuose, atlieka skirtingas  užduotis gimnazijoje arba už jos ribų. Mes, jaunųjų žurnalistų klubo narės, turėjome galimybę susitikti su mūsų rajono žurnalistu Pranu Laurinavičiumi.

Anglų kalbos mokytojos Sima Trakšelienė ir Jurgita Parnarauskienė, kartu su 5-II klasių mokiniais,  įgyvendina patyriminio ugdymo projektą  „Vaidinu, nes (ne)moku vaidinti“.  Projekto tikslas – lavinti mokinių kūrybiškumą ir anglų kalbos įgūdžius.