Aktualijos

Nuo plokštumos iki erdvinės formos

Gruodžio 2 dieną  6a, 7a ir  Ib klasių mokiniai dalyvavo edukaciniame užsiėmime „Nuo plokštumos iki erdvinės formos“. Mokiniai sužinojo, kad origami yra naudojama grafiniame ir industriniame dizaine, rūbų ir pakuočių kūrime, tekstilėje ir keramikoje, architektūroje ir teatre. Susipažino su popieriaus lankstymo pirminėmis schemomis. Matematikos pamokose įgytas žinias mokiniai pritaikė praktiškai: iš popieriaus lankstė dėžutes, gėles, erdvines figūras. Lankstydami mokiniai ne tik pakartojo  žinias apie simetriją, atstumus, proporcijas, geometrines formas, erdvės supratimą, bet ir lavino rankų koordinavimą, eiliškumo bei erdvinius įgūdžius, kantrybę, susikaupimą ir dėmesį. 




Ankstesni įrašai


Gruodžio 2 dieną vyko šalies pradinių klasių mokinių STEAM ugdymo krypties konferencija „Aš galiu būti išradėju!”, kurios  tikslas – skatinti mokinius domėtis STEAM mokslų sritimis. Šiame respublikiniame renginyje dalyvavo ir Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos 3a klasės mokinės, kurios paruošė ir skaitė pranešimus.

Gimnazijos 7-I klasių mokiniai dalyvavo nuotolinėse Kultūros paso edukacinėse paskaitose ,,Ką ir kaip užrašė ledynai Lietuvoje?“, kurias vedė KU ir VDU dėstytojas, geologas Jonas Šečkus. Mokiniai prisiminė, kad pagrindinis mūsų nuostabios šalies architektas buvo ledynas. Visos Lietuvos reljefas buvo nulemtas šitos neapsakomos jėgos. 

Lapkričio 30 d. istorijos mokytoja metodininkė Gintarė Tytmonienė ir socialinė pedagogė metodininkė Romena Antanavičienė dalyvavo projekto ,,Meno teisės, mano pareigos!“ įvadiniame renginyje, kuris vyko Vilniuje. Šiame projekte mokomasi naudotis kitų autorių kūriniais nepažeidžiant jų autorinių teisių, bus sužinota, kokia medžiaga galima naudotis tik ugdymo procese, o kokią galime viešinti  ir pan. 

Gruodžio 1 d. 3 a klasėje vyko socialinių įgūdžių ugdymo valandėlė su STEAM veikla „Adventiniai  gerumo simboliai“. Iš pradžių mokiniai išsakė savo lūkesčius, kokios veiklos jie norėtų, apie ką reikėtų pasikalbėti adventiniu laikotarpiu, kokius ženklus - simbolius dažniausiai matome, ką jie reiškia.

Baigėsi dar vienas „Matematinio burbulo“ veiklų mėnuo. Ikimokyklinio ugdymo skyriaus vaikučius aplankė matematikos burbulai ir paštininkė. Ji atnešė laišką su linksmomis matematinėmis - muzikinėmis užduotimis. Vaikai dėliojo geometrinių figūrų, skaičių, žaisliukų dėliones. Mažieji skaičiavo, mokėsi skirti kietus ir minkštus žaislus, žaidė su spalvotais balionėliais. Didieji grupelėse atliko linksmas muzikines - matematines užduotėles, dainuodami ir šokdami spalvotais mediniais kamuoliukais spalvino traukinio vagonus, dovanotomis liniuotėmis matavo savo ir draugų delniukus, pėdutes, ausytes. Džiaugėsi dovanomis.