Aktualijos

Mokausi iš kino

Lapkričio 25 d. IIIa klasės mokiniai žiūrėjo filmą „Gauja“. Virtualia kino klase virto gimnazijos tylos kambarys. Po filmo vykęs aptarimas palietė svarbias gyvenimo temas: Kaip pritapti, jei esi naujokas? Patyčios žodinės, fizinės, elektroninės. Paauglystė ir drąsa save pažinti. Romantiški paauglių santykiai. Tėvų ir vaikų santykiai. Savarankiškumas. Nacionalinis kino edukacijos projektas „Maokausi iš kino“ suteikia galimybę stebėti nerepertuarinius filmus. Filmo peržiūrą organizavo mokinių taryba, įgyvendindama pilietinių iniciatyvų projektą „Kartu galime viską“.




Ankstesni įrašai


Lapkričio 23 d. mūsų gimnazijos 4a ir b klasių mokinių komandos dalyvavo nuotoliniame anglų kalbos konkurse „Fun Tasks“, kurį organizavo Ariogalos gimnazijos mokytojos. Konkurso dalyvius  pasveikino Ariogalos gimnazijos direktorius, palinkėjo gerų įspūdžių. Po sveikinimo žodžių mokiniai kibo į darbus. Konkursą sudarė kelios dalys: komandų prisistatymas, užduočių atlikimas kompiuterių pagalba, bei spėjimai, kas yra maišeliuose.

Lapkričio 23-oji Lietuvos kariuomenės diena  ir 103-osios kariuomenės atkūrimo metinės. Ta proga Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijoje jaunieji šauliai vedė pamokėles mažiesiems savo draugams - pradinukams. 

Lapkričio 15-21 d. Šiaurės ir Baltijos šalyse švenčiama Šiaurės šalių literatūros savaitė. Kiekvienais metais šiai savaitei sukuriamas plakatas ir skelbiama tema. Šių metų tema – svajonės ir ilgesys. Plakatą sukūrė - Nikita Englund iš Švedijos. 

Lapkričio 18 dieną dvi mūsų gimnazijos mokinės Augustina Povilaitytė, IIIa ir Monika Selvenytė, IVa dalyvavo ir skaitė pranešimus Prezidento Jono Žemaičio gimnazijos organizuotoje respublikinėje konferencijoje „Raseinių krašto kūrėjai“. Konferencijoje dalyvavo II–IV klasių mokinai iš įvairių šalies gimnazijų. 

Raseinių rajono Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos mokytoja Ingrida Račickienė kartu su mokine dalyvauja  tarptautiniame  projekte „Mokytojo(s) ir mokinio sąveikų įtaka vaikų veikliosios atminties raiškai“. Todėl šiame projekte atlieka STWITCH tyrimą. Jį vykdo Vilniaus ir Belgijos universitetai. SWITCH tyrimo tikslas: ištirti, kaip mokytojai suteikia paramą savo mokiniams, kokie yra santykiai tarp mokytojo ir mokinio bei šių santykių įtaką mokinio veikliajai atminčiai.