Aktualijos

Susitikime su pareigūne kalbėjomės apie saugų eismą

Gegužės 5 d. 5a, 4a,b klasių mokiniai dalyvavo integruotame socialinių įgūdžių, fizinio ugdymo ir saugaus eismo užsiėmime, kuriame dalyvavo ir Raseinių rajono PK prevencijos pareigūnė Giedrė Deveikienė. Užsiėmime įtaigiai buvo pristatytos kelių eismo taisyklės važiuojant dviračiais, paspirtukais, riedlentėmis. Mokiniai diskutavo ir apie taisykliu pažeidimų pasekmes, o jos dažniausiai būna labai skaudžios.
Dėkojame viešniai ir linkime saugių pasivažinėjimų!



Ankstesni įrašai


Balandžio 29 d. 6-7 klasių mokiniai Titas, Pijus, Dovilė, Nojus, Skaistė bei Urtė susibūrė į  „Viduklės gamtininkų“ komandą ir dalyvavo respublikiniame protmūšyje „Žalioji Odisėja-21”. Šį konkursą  organizavo „Žaliasis taškas” . Tai yra pirmoji ir didžiausia licencijuota pakuočių atliekų tvarkymo organizacija Lietuvoje, užsiimanti prekinių pakuočių atliekų tvarkymo koordinavimu.

Integruota pamoka, o dar netradicinėje aplinkoje, kai užduotis pateikia nepažįstami edukologai – neabejotinai įdomesnė pamoka. Tokią virtualią pamoką–ekskursiją „Meno pinklės“ turėjo Ia klasės mokiniai

Gimnazija atrinkta dalyvauti projekte „Nepatogaus kino klasė: sisteminio pokyčio link"! Šis projektas skatins moksleivių pilietiškumą, savanorystę bei mentorystę. Istorijos, pilietiškumo pagrindų, dorinio ugdymo (etikos) pamokos bei mokinių tarybos veiklos taps dar patrauklesnės, pritaikant platformos “Nepatogaus kino klasė” turinį praktikoje. 

Jau 21-ą kartą balandžio mėnesio pabaigoje  vyksta Lietuvos nacionalinė bibliotekų savaitė. Prie šios gražios  tradicijos prisijungė ir mūsų biblioteka. Šių metų savaitės šūkis „Nauja realybė- naujos formos“, todėl kai kurios veiklos vyko nuotoliniu būdu. Tikru savaitės atradimu tapo edukacinis žaidimas „Detektyvai bibliotekoje“, nes visoms pradinukų klasėms jis labai patiko. 

Socialinių mokslų mokytojos dalyvavo projekto „Ignalinos atominės elektrinės (IAE) regiono branduolinio edukacinio turizmo plėtojimo didaktinės technologijos“ mokymų cikle apie tyrinėjimais grįstą ugdymą ir naratyvines strategijas, taikant GIS technologijas.