Aktualijos

Susitikimas su madų žurnalo redaktore

Gegužės 27 d.  Ia ir Ib klasės mokiniai dalyvavo nuotolinėje edukacijoje „Mados istorijos labirintais: kodėl istorija kartojasi ir ką apie jos pamokas būtina suprasti šiuolaikiniam žmogui?“ Paskaitą vedė  edukacinio projekto „Suprasti madą“ lektorė, istorikė, praktikuojanti stilistė ir praeityje žinomų leidinių mados redaktorė Miglė Kazėnaitė, kuri taip pat yra ir diplomuota kultūros antropologė. Sužinojome, kad kostiumo ir mados istorija – drabužiuose užkoduotų žmogiškųjų patirčių pasakojimas. Praeityje aktualios problemos, iššūkiai, inovacijos ir pasiekimai nugula laikmečių kostiumuose, o išmokus juos skaityti tampa gerokai lengviau atsakyti į klausimą: kodėl žmogus rengiasi ir kodėl tūkstančius metų mada ir mados procesai žmogui svarbūs?




Ankstesni įrašai


Gegužės 22d. vyko Raseinių r. jaunųjų šaulių pratybos. Užsiėmimai prasidėjo prie Maslauskiškių vandens malūno. Gidė supažindino mokinius su malūno istorija. Vandens malūnas pastatytas 1895 m., sumūrytas iš plytų ir akmenų, priklausė čia buvusiam dvarui. 1944 m. šiose apylinkėse sustojus fronto linijai malūnas labai nukentėjo. 

Gegužės 24, 25 dienomis 4a,b klasėse vyko socialinių įgūdžių valandėlės „Ar pažįstu bendraklasius ir save“. Ketvirtokai labai entuziastingai ėmėsi socialinės pedagogės parengtos užduoties - užpildyti draugų lenteles ir parašyti, kokia profesija jiems tinka.

Jaunųjų MEPA ambasadorių sukurtas įtraukiantis stalo žaidimas kvies gimnazijos bendruomenę pasitikrinti žinias apie Europą. Žaidimo užduotys siejasi su įvairiais faktais apie Europos Sąjungą, kultūrą, istoriją, aplinką, žymius žmones, žmogaus teises, sutartis, demografiją, eurą, Europos Parlamento sandarą, klimato kaitą, migraciją, prekių ženklinimą, Europos Parlamento raidą, geografiją ir pan. 

2a klasės mokiniai integruotų veiklų metu bei per neformalaus švietimo „Smalsučiai“  užsiėmimus naudojasi įvairiomis programomis ir kuria projektus. Mokiniams labai patinka kurti nuostabias istorijas, pasakas, nutikimus e-knygoje su „Storyjumper“ programa, parinkti pasakojimui tinkantį paveikslėlį bei veikėjus arba įkelti savo piešinius iš kompiuterio.   

2a klasės mokiniai dalyvavo respublikiniame ilgalaikiame projekte  „Mažieji tyrinėtojai”, ugdymo(si) STEAM metodų pritaikymas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Šio projekto tikslas  – skatinti vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, domėjimąsi juos supančia gyvąja gamta bei aplinka, formuoti mokinių pažinimo, kūrybiškumo, socialumo ir mokymosi mokytis kompetencijas, plėtoti vaikų užimtumą, tenkinti jų saviraiškos poreikius.