Aktualijos

Prasideda projekto „Nepatogaus kino klasė: sisteminio pokyčio link" įgyvendinimas

Gimnazija atrinkta dalyvauti projekte „Nepatogaus kino klasė: sisteminio pokyčio link"! Šis projektas skatins moksleivių pilietiškumą, savanorystę bei mentorystę. Istorijos, pilietiškumo pagrindų, dorinio ugdymo (etikos) pamokos bei mokinių tarybos veiklos taps dar patrauklesnės, pritaikant platformos “Nepatogaus kino klasė” turinį praktikoje. Didelis dėmesys bus skiriamas tokioms temoms, kaip žmogaus teisės ir laisvės, medijų raštingumas, savanorystė, aktyvus dalyvavimas bendruomenės veiklose, ekologija bei dokumentinio kino edukacija.




Ankstesni įrašai


Jau 21-ą kartą balandžio mėnesio pabaigoje  vyksta Lietuvos nacionalinė bibliotekų savaitė. Prie šios gražios  tradicijos prisijungė ir mūsų biblioteka. Šių metų savaitės šūkis „Nauja realybė- naujos formos“, todėl kai kurios veiklos vyko nuotoliniu būdu. Tikru savaitės atradimu tapo edukacinis žaidimas „Detektyvai bibliotekoje“, nes visoms pradinukų klasėms jis labai patiko. 

Socialinių mokslų mokytojos dalyvavo projekto „Ignalinos atominės elektrinės (IAE) regiono branduolinio edukacinio turizmo plėtojimo didaktinės technologijos“ mokymų cikle apie tyrinėjimais grįstą ugdymą ir naratyvines strategijas, taikant GIS technologijas. 

Balandžio 28 dieną ketvirtokų komanda dalyvavo pasaulio pažinimo respublikiniame konkurse „Mes – lyderiai“, kurį organizavo Raseinių Šaltinio progimnazija. Dalyvavo 14 komandų. Mūsų gimnazijos mokiniai laimėjo 3 vietą. 

Žemė – vieninteliai visų mums žinomų gyvybės rūšių namai Visatoje. Tarptautinės motinos Žemės dienos minėjimo proga 2a klasės mokiniai  tyrinėjo žemėlapį, prisiminė, kad vanduo dengia 71 proc. Žemės paviršiaus, kad 97,5 proc. šio vandens yra sūrus, kad gėlas vanduo sudaro vos 2,5 proc. viso Žemėje esančio vandens išteklių. Visi planetos gyventojai turi susirūpinti, kokią planetą paliksime ateinančioms kartoms. 

Balandžio 22 d. 4b klasėje vyko socialinių įgūdžių valandėlė „Sudėtingų jausmų atpažinimas“. Mokiniai modeliavo ir pristatė situacijas, kuriose veikėjai patyrė, išgyveno įvairius jausmus, įvardino, ką jaučia, kaip jaučiasi, siūlė draugams problemos sprendimo būdus.