Aktualijos

Šventinė pamoka

Vasario 12 dieną Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos pradinukai dalyvavo projekte „Bendradarbiaujančios klasės“. Šventinė pamoka vyko kartu su Mažeikių „Vyturio“ pradinės mokyklos ir Kauno Rokų gimnazijos pradinukais. Šiandieninė pamoka, kuri buvo skirta Vasario 16-ajai,  prasidėjo pasisveikinimu spalvotais delniukais, ant kurių buvo Lietuvos trispalvė. Vėliau kiekvienos mokyklos mokinukai pristatė savo vietovę, Flinga platformoje rašė sveikinimą-žinutę Lietuvai, žinias pasitikrino Kahoot žaidime. Šventinė pamoka baigėsi, bet draugystė tęsis kitose pamokose. Labai smagu, kad mokinukai džiaugėsi galimybe Lietuvos gimtadienį švęsti kartu su savo bendraamžiais.

                                                                                       




Ankstesni įrašai


Vasario 9 dieną daugelyje pasaulio šalių minima Saugesnio interneto diena, skirta atkreipti dėmesį į aktualius skaitmeninius iššūkius, skatinti saugesnį, ypač vaikų ir jaunuolių, naudojimąsi internetu ir skaitmeninėmis technologijomis. Lietuvoje įvairios šviečiamosios saugesnio interneto veiklos vyko visą savaitę, organizuojant teminę akciją Saugesnio interneto savaitė.

„Bendradarbiaujančių klasių“ projektas gimnazistams pamažu tampa kasdienišku dalyku. Šiandien susitiko mūsų IIa klasės mokiniai su Kauno „Vyturio“ II klasės gimnazistais. Tai jau ne pirmas ir ne antras šių 52 dalyvių susitikimas. 

Vasario 11 d. įvyko pirmoji konsultacija, organizuota Nacionalinės švietimo agentūros, dėl veiklos kokybės vertinimo gimnazijoje. Konsultacijoje dalyvavo veiklos kokybės įsivertinimo grupė ir metodinė taryba. 

Buvęs mokinys Rasius Juškys dovanoja gimnazijai nevyriausybinės ne pelno kultūros organizacijos Lietuvos kultūros politikos instituto ir „Kultūros“ leidyklos išleistas Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato, architekto dr. Napalio Kitkausko knygą „Vilniaus arkikatedros požemiai“ ir mokslo istoriko, etnologo prof. Liberto Klimkos knygą „Vilniaus rotušė ir jos laikrodis“.

Šią savaitę gimnazijos pradinių klasių mokiniai aktyviai dalyvavo įvairiose veiklose, susitikimuose, netradicinėse pamokose. Pirmokai ir toliau tyrinėjo vandenį. Koks jis gali būti? Atlikdami tyrimus mokiniai išsiaiškino vandens būsenas ir kodėl jos kinta.