Aktualijos

Projektas „Olimpinis mėnuo 2020“

Sportas ir fizinis aktyvumas – tai universali žmogaus ugdymo priemonė, kuri yra naudojama ne tik sveikatinimui bei fizinio raštingumo ugdymui, bet ir formuojant žmogaus vertybes, charakterį ir pasitikėjimą savimi. Rugsėjo 28 – spalio 25 dienomis visi gimnazijos pradinių klasių mokiniai dalyvavo projekte „Olimpinis mėnuo 2020“. „Olimpinis mėnuo“ – LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, LR Sveikatos apsaugos ministerijos ir Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) inicijuotas projektas pradinių klasių moksleiviams. Pirma projekto savaitė buvo skirta fiziniam aktyvumui. Vaikai mokėsi judėjimo įgūdžių iš Audronės ir Ąžuolo, išbandė įvairias mankštas, lavino skirtingus judesius. Antrą savaitę mokiniai galėjo smagiai leisti laiką mokydamiesi apie sveikatai palankius produktus, atlikdami užduotis, žiūrėdami video, aptardami gerus pavyzdžius bei patys gamindami ir ragaudami naujus patiekalus. Trečiąją projekto savaitę vaikai skyrė dėmesį emocinei sveikatai. Žiūrėdami VŠĮ „Pozityvaus ugdymo instituto vadovės Irmos Liubertienės parengtus video reportažus jie susipažino su emocijų atpažinimo ir valdymo metodais, emometru, emocijų grupėmis, išbandė juoko jogą. Ketvirtoji „Olimpinio mėnesio“ savaitė buvo skirta kokybiško poilsio temai. Vaikų psichologė Milda Karklytė – Palevičienė paaiškino pradinukams, ką kiekvienas vaikas turėtų daryti, jog dieną jaustųsi pailsėjęs ir laimingas, pasakojo apie kokybišką miegą ir kaip jam pasiruošti, išbandė atsipalaidavimo pratimus. Nors projektas „Olimpinis mėnuo 2020“ ir baigėsi, bet tikimės, kad mūsų mažieji  atostogų metu ir po jų, nenustos mankštintis, sveikai užkandžiauti ir rūpintis savo bei kitų emocine sveikata! 

                     




Ankstesni įrašai


Šią savaitę su 2a klasės mokiniais kalbėjome apie taupumą, maisto vartojimo kultūrą. Savaitės pradžioje klasėje lankėsi sveikatos specialistė Lina Vaišnorienė. Ji papasakojo apie atsakingą maisto vartojimą ir pateikė naudingų pasiūlymų. Vaikai stebėjo filmukus, klausėsi pasakojimo ir noriai atsakinėjo į pateiktus klausimus. 

Gardūs ir sveiki pusryčiai pripildyti vitaminų, mineralų – tai darbingos dienos pradžia. Vieni pusryčiams renkasi tik puodelį arbatos ar kavos, kiti prideda ir lengvą užkandį ar skanėstą, treti pusryčius valgo iš širdies. 

Nacionalinis aplinkosaugos projektas „Mes rūšiuojam“, skirtas aplinkos tausojimui, taršos mažinimui bei savo ir aplinkinių sveikatos saugojimui. Ypatingą dėmesį skiria jaunosios visuomenės ugdymui – pratinami rūšiuoti, rinkti elektros ir elektroninės įrangos, nešiojamų baterijų atliekas, jų nešalinti su kitomis buities atliekomis. 

Nacionalinė švietimo agentūra, įgyvendindama Europos Komisijos „Erasmus+“ projektą „SELFIE–Skaitmeninių mokyklų apdovanojimai“ (angl. SELFIE – Digital Schoools Awards“), kvietė mokyklas stiprinti skaitmeninę kompetenciją ir siekti naudingų pokyčių. 

Mokinius ugdant nuotoliniu būdu gimnazijoje nenutrūksta ir kitos veiklos - studentų, būsimų mokytojų, praktikos, remonto darbai, projektų įgyvendinimai ir kt. Šiuo metu gimnazijoje praktiką atlieka du studentai, tai - būsima pradinių klasių mokytoja Simona ir būsimas matematikos mokytojas Antanas.