Aktualijos

Atsakingas maisto vartojimas ir vaišės netikėtam svečiui

Šią savaitę  2a klasės mokiniai daug kalbėjo apie taupumą, maisto vartojimo kultūrą. Savaitės pradžioje klasėje lankėsi sveikatos specialistė Lina Vaišnorienė. Ji papasakojo apie atsakingą maisto vartojimą ir pateikė naudingų pasiūlymų. Vaikai stebėjo filmukus, klausėsi pasakojimo ir noriai atsakinėjo į pateiktus klausimus. Antrokėliai ir patys siūlė, kur panaudoti maisto atliekas, kaip atsakingai apsipirkti parduotuvėje. Mokinukai pamokoje turėjo po vieną daržovę ar vaisių. Atlikome „sociologinį“ tyrimą, ką dažniausiai valgo vaikai. Suskaičiavus rezultatus paaiškėjo, kad dažniausiai vaikai valgo morkas ir obuolius, kartais mielai suvalgo ir svogūną bei česnaką.

Įgytas žinias 2a klasės mokiniai nusprendė pritaikyti praktikoje, todėl prieš atostogas jie dalyvavo socialinių įgūdžių valandėlėje „Kuo pavaišinti netikėtą svečią“. Valandėlėje dalyvavusi socialinė pedagogė Romena Antanavičienė akcentavo pagarbą užaugintiems produktams, pagamintam maistui, duonai ir patarė, ką greitai galime pagaminti iš namuose turimų produktų ir pavaišinti netikėtai užsukusį svečią.

Už ekranų vyko tikras kulinarinis šou. Ant smeigtukų vėrėsi duonos, sūrio, dešros, batono, moliūgo ir net česnako gabalėliai, desertui mokiniai rinkosi bananus, obuolius, kriaušes, vynuoges... Vėrinukai tuoj pat buvo susmeigti į obuolio ar kriaušės puseles, paserviruota ir pasidžiaugta rezultatu. Vaikams labai patiko užsiėmimas, nes nebuvo išmestas nei mažiausias maisto trupinėlis. O mokytojoms širdį džiugino tai, kad vaikai gamindami sakė: „Čia dabar mamai, čia broliui pagaminsiu, mes penki, tai reikia penkių vėrinukų...“.

Geros, gyvenimui ruošiančios pamokos. Už pagalbą dėkojame sveikatos specialistei Linai ir socialinei  pedagogei  Romenai.




Ankstesni įrašai


Gardūs ir sveiki pusryčiai pripildyti vitaminų, mineralų – tai darbingos dienos pradžia. Vieni pusryčiams renkasi tik puodelį arbatos ar kavos, kiti prideda ir lengvą užkandį ar skanėstą, treti pusryčius valgo iš širdies. 

Nacionalinis aplinkosaugos projektas „Mes rūšiuojam“, skirtas aplinkos tausojimui, taršos mažinimui bei savo ir aplinkinių sveikatos saugojimui. Ypatingą dėmesį skiria jaunosios visuomenės ugdymui – pratinami rūšiuoti, rinkti elektros ir elektroninės įrangos, nešiojamų baterijų atliekas, jų nešalinti su kitomis buities atliekomis. 

Nacionalinė švietimo agentūra, įgyvendindama Europos Komisijos „Erasmus+“ projektą „SELFIE–Skaitmeninių mokyklų apdovanojimai“ (angl. SELFIE – Digital Schoools Awards“), kvietė mokyklas stiprinti skaitmeninę kompetenciją ir siekti naudingų pokyčių. 

Mokinius ugdant nuotoliniu būdu gimnazijoje nenutrūksta ir kitos veiklos - studentų, būsimų mokytojų, praktikos, remonto darbai, projektų įgyvendinimai ir kt. Šiuo metu gimnazijoje praktiką atlieka du studentai, tai - būsima pradinių klasių mokytoja Simona ir būsimas matematikos mokytojas Antanas. 

Spalio 19 d. įvyko pirmas virtualus susitikimas su Lenkijos mokiniais. Zoom aplinkoje dalyvavo 47 asmenys. Tai mūsų gimnazistai, mokytojai bei nauji partneriai iš Lenkijos. Projekto tikslas  – atrasti tautų ir jaunimo bendrystę popiežiaus Jono Pauliaus II šviesoje.