Gražiausias lietuviškas žodis?

Keletą metų gimnazijoje daug dėmesio skyrėme skaitymui: taikėme pasirinktas skaitymo strategijas, skaitėme įvairiose erdvėse, įgyvendinome ES finansuojamą projektą, skirtą skaitymo gebėjimų gerinimui. Šiais mokslo metais lygiaverčiu skaitymo partneriu tapo raštingumas. Be bendrų raštingumo reikalavimų, kurių laikomės jau ne vienerius metus, šiam dalykui bus skiriama ir dalis skaitymo rytmečių. Šiandien buvo pirmasis iš jų. Direktorė, pramogų salėje susirinkusiems 5-IV klasių mokiniams, vieną po kitos davė įvairias užuominas, kurios padėjo įminti, koks svarbus, reikšmingas, bet sudėtingos rašybos žodis užkoduotas šiandienos rytmečio temoje. Daugeliui „akis atvėrė“ parodyta maximos nuolaidų kortelė, ją išvydę mokiniai džiaugėsi supratę, kad tas žodis - ačiū. Rymečio pabaigoje mokiniai ant lapelių turėjo parašyti/pabaigti duotą mintį, kam ir už ką šiandien jie taria šį paprastą, bet tuo pačiu ir stebuklingą žodį. Užduotis turėjo ir dar vieną tikslą - paprastu būdu patikrinti, kiek mokinių šį žodį parašo be klaidų.
padėkoti autoriui