Aktualijos

Pavasario atostogos - pažinimui

Už keliones gali būti geriau tik kelionės! Mūsų gimnazijos bendruomenė tai žino ir stengiasi kasmet patenkinti kelionių alkio poreikį. Išvykos svetur ne tik praturtina ir praplečia akiratį, kelionių metu susipažįstame su svetimo krašto istorija, architektūra, sustipriname bendravimą ir bendradarbiavimą, pailsime ir su naujomis jėgomis bei mintimis kimbame į darbus.
Šiemet po Šv. Velykų dalis gimnazijos mokytojų ir darbuotojų susiruošė aplankyti kaimyninės Lenkijos ir Vokietijos. Stiprindami bendruomeninius ryšius kartu keliauti pasikvietėme ir Viduklės miestelio bendruomenės narius.
Kad ir kokia plati bei ilga būtų Lenkija, šaunioje kompanijoje kelionė neprailgo ir baigiantis pirmai dienai jau skaičiavome  Vroclavo senamiestyje išsibarsčiusius nykštukus. Surasti turėjome daugiau nei 300, deja, laiko užteko tik 30 nykštukų, kiti buvo gerai pasislėpę. Pailsėję ir atgavę jėgas kitą dieną pasiekėme Vokietiją, kur, keliaudami vaizdingomis Saksonijos Šveicarijos vietovėmis, pasiekėme Kionigšteino pilį. Kvapą gniaužė ne tik įspūdingas aukštis, bet ir nepakartojamas gamtos grožis, atsiveriantis nuo šios karinės tvirtovės. Ne taip toli nuo šios pilies įsikūręs ir nacionalinis parkas, o jame, ak atleiskit, vėl pasikartosiu, įspūdingo grožio Bastėjos parkas su kabančiomis uolomis, arkomis, tarpekliais ir akmeninių sienų labirintais.  Drąsesni ieškojo vietelių nuotraukoms, kiti tyliai gėrėjosi gamtos sukurtu stebuklu. Bet kuriuo atveju, abejingų nebuvo. Pasivaikščioję parke kelionę tęsėme toliau ir vakarop pasiekėme Dresdeną. Visus užbūrė senamiesčio grožis, architektūra, siauros ir spalvingos gatvelės ir maloniai glostanti pavasario šiluma. Apsidžiaugėme freskoje „Karališkoji eisena“ išvydę lietuvišką Vytį. Paskutinis kelionės tikslas - Berlynas. Pakeliui į jį aplankėme Potsdamą, garsų valdovų vasaros rezidencijos San Susi rūmais ir parku, kuris „tik“ 290 hektarų dydžio. Išgirdome įdomų pasakojimą apie Frydrichą Didįjį, pamatėme kuklią jo kapo antkapio plokštę, vietinių gyventojų papuoštą bulvėmis. Šalia - 11 mylimų šunelių kapai.  Pasivaikščioję po senamiestį, paragavę vokiškų dešrelių, apsilankę vietiniame prekybos centre, pajudėjome link Berlyno. Visi norėjome išvysti garsiosios Berlyno sienos likučius, Brandenburgo vartus, televizijos bokštą, aukštesnį už Vilniaus bokštą 40 metrų ir daugelį kitų garsių objektų.  Gražus tas Berlynas, gal tik jo grožį slėpė apsiniaukęs dangus ir kiaurai košiantis vėjas. Nužingsniavę 16 kilometrų, sėdome į autobusą ir po kelių valandų pasiekėme nakvynės vietą Lenkijoje. Penktadienis prabėgo, o tiksliau praslinko,  pro autobuso langą stebint besikeičiančius vaizdus ir svajojant apie namus. Paragavę „guliašovkos“ ir „fliakų“, pavargę, bet laimingi pagaliau grįžome namo. O grįždami svajojome, kur keliausime kitą kartą. Nes kartą paragavęs negali sustot! Dėkojame gimnazijos direktorei, šių kelionių iniciatorei.

Ankstesni įrašai

Raseinių rajono policijos komisariatas, Šiaulių apskrities vyriausiasis policijos komisariatas gimnazijoje vykdė narkotinių medžiagų vartojimo prevenciją. Atvyko policijos pareigūnai ir kinologas. Kinologų šuo patikrino kai kurių mokinių kuprines, mokinių rūbus rūbinėje. Rezultatai mus džiugina, nes narkotinių medžiagų neaptikta.

Baigėsi tarpklasinis I-IV klasių baudų metimo konkursas. Komandą sudarė 10 mokinių, kurie turėjo mesti po 10 baudų. Viso klasė metė 100 baudų. Čia sėkmė lydėjo IIIa klasę, kuri įmetė 45 baudas, antri liko IVa klasė 44 baudos, treti IIa 41 bauda. Po jų liko Ia, IVb, ir IIb klasės. Taikliausiu baudų metiku tapo IIIa klasės mokinys Dovydas Karalis pataikęs visas 10 baudų. Sveikiname varžybų nugalėtojus bei prizininkus.

Balandžio 4 d. vyko projekto „Renkuosi mokyti - mokyklų kaitai!" mokymai. Jų metu dalyviai susipažino su aktyviais mokymo metodais – „Turnyras“, „Mokymasis už klasės ribų“ bei „Darbelių pritaikymas mokymo turiniui“. Išdiskutuotos situacijos „Liko 10 minučių. Ką daryti?“.

Šv. Velykų šventės laukimas džiugina visus: tiek mažus, tiek didelius. Ypatingai šiais metais jos laukė Viduklės Simono Stanevičiaus 1b ir 2a klasių mokiniai, kurie, paskatinti Urtės mamos, Erikos Laurinavičienės, nutarė apsilankyti Raseinių rajono Blinstrubiškių socialinės globos namuose ir pasveikinti šių namų gyventojus su Velykomis.

Kovo 30d. Prezidento Jono Žemaičio gimnazijoje surengta integruota gamtos mokslų konferencija, „Gamta. Mokslas. Žmogus“, skirta Lietuvos valstybės atkūrimo 100-čiui ir Pasaulinei Žemės dienai paminėti. Konferencijos tikslas – plėtoti mokinių gabumų ugdymo strategiją, įtraukiant mokinius į tiriamąją ir kūrybinę veiklą.