Aktualijos

Mokome ir mokomės

Balandžio 10 dieną gimnazijoje lankėsi Raseinių Viktoro Petkaus pagrindinės mokyklos mokytojų kolektyvas ir direktoriaus pavaduotojos ugdymui. Dalinomės patirtimi kaip stebime, matuojame ir analizuojame mokinių individualią pažangą. Apie šį procesą reglamentuojančius dokumentus, parengtą tvarkos aprašą, apie tai kaip atsirado poreikis susisteminti individualios pažangos stebėjimą papasakojo gimnazijos direktorė Danutė Janukienė. Kaip individualios pažangos stebėjimą vertina administracija pristatė direktoriaus pavaduotoja ugdymui Audra Samienė, ji taip pat papasakojo kaip pats mokinys stebi ir fiksuoja asmeninę savo pažangą. Matematikos mokytojos Danutė Vykertaitė ir Dalia Janušauskienė pasidalino asmenine patirtimi, kokius įrankius ir kaip dažnai naudoja pažangos matavimui ir vertinimui pamokoje, pradinių klasių mokytoja Irena Petkienė pristatė mažųjų pirmuosius žingsnelius keliantis tikslus ir matuojantis pažangą, supažindino su rengiamomis formomis. Išsamiausiai ir su gausybe pavyzdžių, kas turi įtakos mokinių pasiekimams ir pažangai, kaip ji fiksuojama, kaip analizuojama, kur saugoma visa informacija, pristatė klasės auklėtoja Gintarė Tytmonienė. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Jolanta Jonaitienė kalbėjo kokios tėvų atsakomybės ir pareigos numatytos dokumente, taip pat apie švietimo pagalbos specialistų teikiamą pagalbą mokiniams, tėvams, mokytojams, Vaiko gerovės komisijos veiklą gerinant mokinių pasiekimus. Kalbėjome ir apie tai, kas dabar mūsų dėmesio centre. Tai – vertinimo sampratos kaita, namų darbų skyrimo pokyčiai, naujų galimybių pažangos ir bendrųjų kompetencijų įsivertinimui paieška. Nepastebimai prabėgo kelios valandos, po jų atsakėme į svečiams kilusius klausimus, diskutavo, ką dar reikėtų keisti, kad kiekvienas mokinys patirtų sėkmę ir ją mokėtų pamatuoti.




Ankstesni įrašai


Praėjusių metų vasarą Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras kvietė šalies mokyklas įsitraukti į projekto „Neformaliojo vaikų švietimo paslaugų plėtra“ veiklas, kurių metu mokiniai turės galimybę dalyvauti pasirinktuose kūno kultūros ir fizinio aktyvumo edukacinėse programose. Programas organizuos patyrę specialistai. Šių programų įgyvendinimui numatyta skirti daugiau nei 340 tūkstančiai eurų.

Sėkmingai Raseinių rajono mokyklų mokinių šaškių varžybose pasirodė Viduklės S. Stanevičiaus gimnazijos komanda, kuriai atstovavo trys 8a klasės mokiniai: G.Gintaras, P. Liatukas, L. Tytmonas bei 8b klasės mokinė M. Selvenytė.  Bendroje komandų įskaitoje mūsų komanda iškovojo antrąją vietą, o tarp kaimo mokyklų buvo pirmi. 

Pavasario atostogų metu du mūsų gimnazijos Ia mokiniai Edgaras ir Vidmantas dalyvavo Jaunųjų geografų mokyklos pavasario sesijoje, kuri vyko Pajūrio regioniniame parke balandžio 4-6 dienomis. 
Stovyklos metu vaikinai susipažino su Klaipėdos senamiesčiu, pasivaikščiojimo metu atrado mažuosius Klaipėdos stebuklus. 

Balandžio 9 dieną lektorius Artūras Šiukšta gimnazijos aštuntų ir septintos klasių mokiniams skaitė paskaitas „Kibernetinės priklausomybės“. Apie informacijos srautus pasiekiančius jaunimą, iš kurių ne visa informacija pakelia mokinių intelektą, moralę, neteikia naudingo poveikio paauglių ir jaunimo fizinei ir dvasinei sveikatai, atima galimybę susikoncentruoti, nuosekliai įsisavinti pamokose dėstomą medžiagą.

Už keliones gali būti geriau tik kelionės! Mūsų gimnazijos bendruomenė tai žino ir stengiasi kasmet patenkinti kelionių alkio poreikį. Išvykos svetur ne tik praturtina ir praplečia akiratį, kelionių metu susipažįstame su svetimo krašto istorija, architektūra, sustipriname bendravimą ir bendradarbiavimą, pailsime ir su naujomis jėgomis bei mintimis kimbame į darbus.