Aktualijos

Žiūrėjome spektaklį „Hamletas“

Rugsėjo 23 dieną grupė Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos mokinių su lietuvių kalbos mokytoja Rasa Mažeikiene vyko į Nacionalinį Kauno dramos teatrą stebėti Vido Bareikio režisuotos pjesės „Hamletas“. Žiūrovus stebino scenografiniai sprendimai, abejingų nepaliko Vainiaus Sodeikos pasirodymas, kur jis įkūnijo pagrindinį pjesės veikėją Hamletą, įtaigiai perteikė jo skausmą, meilę, keršto troškimą. Spektaklio aptarimo metu mokiniai dalijosi teigiamais įspūdžiais, planavo kitą tokią kultūriškai ir emociškai praturtinančią kelionę.




Ankstesni įrašai


 Rugsėjo 22 d. 40 trečiokų ir ketvirtokų lankėsi Raseinių krašto istorijos muziejuje, kur dalyvavo edukacinėje pamokoje apie Žydų tautos genocidą. Taip pat dailininkė pristatė naują paveikslų parodą, skirtą Maironio 155 gimimo metinėms paminėti. Vėliau nuvykome į Bernotus ir aplankėme Maironio tėviškę, 

Rugsėjo 22 dieną grupė Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazistų vyko į Lietuvos energetikos institutą Kaune. Ten klausėmės paskaitos apie atsinaujinančios energijos svarbą ir jos pritaikymą. Pagrindinė paskaitos tema buvo vandenilio energetika.

Rugsėjo 22 d. vakarą  daugiau nei 100 gimnazistų ir mokytojų išėjo į žygį. Žygio tikslas aplankyti Paliepių seniūnijoje esantį Galkaičių piliakalnį ir paminėti Baltų vienybės dieną. Piliakalnį pasiekėme saulei nusileidus jo papėdėje užkūrėme didžiulį laužą.  Laužo šviesoje šokome, dainavome ir garbinome senovės Lietuvių dievus. 

Rugsėjo 20 d. gimnazijoje įvyko abiturientų tėvų susirinkimas. Susitikimo metu buvo susitarta dėl  atviro dialogo ir operatyvaus bendradarbiavimo, susijusio su mokinio individualia pažanga, įrodymais grįstą mokymąsi, jo svarbą bei kultūringos gimnazijos įvaizdžio saugojimą. 

Rugsėjo 15 d. Kaune vyko nacionalinis mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė“. Festivalio tikslas – ugdyti visuomenės mokslinę kultūrą ir skatinti jaunimą, ypač moksleivius, siekti karjeros moksle.
Į renginį vykę Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos moksleiviai rinkosi vieną iš juos dominančių mokslo sričių – kalbas, technologijas arba fiziką – ir dalyvavo įvairiose paskaitose bei praktiniuose užsiėmimuose.