Aktualijos

Mokomės linksmai

Šeštokai ir septintokai per savo anglų kalbos pamokas sulaukė svečių-savo vyresniųjų draugų trečiokų gimnazistų. Trečiokai paruošė įdomias užduotis, naudojo programėlę Kahoot. Mokytis užsienio kalbos galima ir linksmai. Mokiniai sužinojo daug įdomių dalykų iš įvairiausių sričių-koks žirafos liežuvio ilgis, ar vienaragių medžioklė yra galima ,ar ledas skęsta ir kodėl valgant daug morkų , oda gali tapti oranžinė. Puikiai praleistas laikas kartu. Ačiū sakome Lukui, Augustei, Erikui ir Dovilei.

 

Baigiantis mokslo metams 8b klasės mokiniai pasikvietė kiną pas save į nuotolines anglų kalbos pamokas. Šią galimybę mums suteikė Kultūros paso teikiamos paslaugos. VŠĮ „Kino pavasaris“ per ilgus metus  suformavo tikslingą filmų programą, įtraukė į sąrašą filmą „Aš esu Greta“. Nagrinėjant gamtosaugines problemas, globalinį atšilimą buvo pats laikas artimiau susipažinti su pasaulyje išgarsėjusia penkiolikmete  mergina iš Švedijos Greta Thunberg. 

Birželio 9 d.  3a klasės mokiniai kultūrinės pažintinės veiklos metu keliavo į Panemunę: įkopė į Seredžiaus ir Veliuonos piliakalnius, grožėjosi Nemunu, aplankė Raudonės ir Panemunės pilis bei dalyvavo edukacijoje „Pilies lobio paieška“. 

Birželio 8 d. Kelmės švietimo pagalbos tarnybos organizuotame ilgalaikės programos „Istorijos pamoka be sienų“ seminare susitiko 18 istorijos dalyko mokytojų. Seminarą „Patirtinio mokymosi organizavimas ir skaitmeninių įrankių naudojimas istorijos pamokose“ 

Smagu sulaukti vasaros, džiaugtis jos teikiamais malonumais, tačiau būtina jai ir pasiruošti. Todėl pastarąsias dvi savaites PUG vaikai ir pradinių klasių mokiniai dalyvavo socialinių įgūdžių valandėlėse „Ruošiamės saugiai vasarai“. 

Emocijų bokštas - tai smagus žaidimas, kurį išbandė visuomenės sveikatos specialistė Lina su 3a ir 2a klasės mokiniais. Šis žaidimas lavina vaikų emocinį raštingumą, jausmų atpažinimą, tarpusavio bendravimą bei bendradarbiavimą. Statydami bokštą ir atsakinėdami į klausimus, mokiniai ne tik dalinosi savo patirtomis emocijomis, bet ir sprendė keblias bendravimo situacijas. 

Europos Parlamentas - tai svarbus politinių diskusijų ir sprendimų priėmimo ES lygmeniu forumas. Jo nariai, tiesiogiai išrinkti visų valstybių narių rinkėjų, atstovauja žmonių interesams, jų teisėms, rengiant ES teisės aktus, ir užtikrina, kad ES institucijos dirbtų demokratiškai. MEPA jaunieji ambasadoriai sukūrė stalo žaidimą-protmūšį, EP tema. 

4a klasės mokiniai, pasinaudodami kultūros pasu, Kelmės dvaro muziejuje dalyvavo edukacijoje „Indėnų buitis ir žaidimai“.

Raseinių r. Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazija informuoja:

Gegužės 27 d.  Ia ir Ib klasės mokiniai dalyvavo nuotolinėje edukacijoje „Mados istorijos labirintais: kodėl istorija kartojasi ir ką apie jos pamokas būtina suprasti šiuolaikiniam žmogui?“ Paskaitą vedė  edukacinio projekto „Suprasti madą“ lektorė, istorikė, praktikuojanti stilistė ir praeityje žinomų leidinių mados redaktorė Miglė Kazėnaitė, kuri taip pat yra ir diplomuota kultūros antropologė. 

Gegužės 22d. vyko Raseinių r. jaunųjų šaulių pratybos. Užsiėmimai prasidėjo prie Maslauskiškių vandens malūno. Gidė supažindino mokinius su malūno istorija. Vandens malūnas pastatytas 1895 m., sumūrytas iš plytų ir akmenų, priklausė čia buvusiam dvarui. 1944 m. šiose apylinkėse sustojus fronto linijai malūnas labai nukentėjo. 

Gegužės 24, 25 dienomis 4a,b klasėse vyko socialinių įgūdžių valandėlės „Ar pažįstu bendraklasius ir save“. Ketvirtokai labai entuziastingai ėmėsi socialinės pedagogės parengtos užduoties - užpildyti draugų lenteles ir parašyti, kokia profesija jiems tinka.

Jaunųjų MEPA ambasadorių sukurtas įtraukiantis stalo žaidimas kvies gimnazijos bendruomenę pasitikrinti žinias apie Europą. Žaidimo užduotys siejasi su įvairiais faktais apie Europos Sąjungą, kultūrą, istoriją, aplinką, žymius žmones, žmogaus teises, sutartis, demografiją, eurą, Europos Parlamento sandarą, klimato kaitą, migraciją, prekių ženklinimą, Europos Parlamento raidą, geografiją ir pan. 

2a klasės mokiniai integruotų veiklų metu bei per neformalaus švietimo „Smalsučiai“  užsiėmimus naudojasi įvairiomis programomis ir kuria projektus. Mokiniams labai patinka kurti nuostabias istorijas, pasakas, nutikimus e-knygoje su „Storyjumper“ programa, parinkti pasakojimui tinkantį paveikslėlį bei veikėjus arba įkelti savo piešinius iš kompiuterio.