Aktualijos

„Auksinis lūšiukas“ gimnazistės rankose

„Kovo 11-oji – Lietuvos Nepriklausomybės Atkūrimo diena  yra svarbi kiekvienam Lietuvos piliečiui. Pilietiškumas tai ne tik trispalvės kėlimas valstybinių švenčių ir minėtinų dienų metu, ne tik himno giedojimas ar gyvenimas Lietuvoje. Tai šis tas daugiau.“ Tokiais žodžiais savivaldybėje pasisakė IVa klasės  gimnazistas Egidijus Skužinskas. Tą dieną vyko iškilmingame rajono savivaldybės posėdyje „Auksinio lūšiuko“ apdovanojimų ceremonija, skirta Kovo 11-osios minėjimui. Lūšiuką už savanorystę ir krašto garsinimą gavo IIIa klasės gimnazistė Vakarė Stanaitytė. Didžiuojamės jos pasiekimais.




Ankstesni įrašai


Kovo 9 d. gimnazijos pradinių ir 5-6 klasių komandos dalyvavo zoninėse „Dąsūs, stiprūs, vikrūs“ varžybose Kėdainių r. Akademijos gimnazijoje. 

Kovo 5 d. mūsų gimnazijoje minėjome Užgavėnes. Tradiciškai jas organizavo aštuntokai. Persirengę žydukais, čigonėmis, daktarais ir ubagais jie aplankė pradinių klasių mokinius bei dalykų mokytojus. Kvieslys ir daktarė dalino įvairius patarimus, padėsiančius greičiau išvaryti žiemą, šeimininkė sudomino mįslėmis, čigonės linksmino šokiais ir dainomis, 

Kovo 8 d. 34 mūsų  gimnazijos  mokiniai  rašė  tradicinį Nacionalinį diktantą. Šiemet buvo parinktas Dovilės Filmanavičiūtės tekstas „Odė moterystei“.
„Tegul tas tekstas būna mano žinutė jums. Šlovinkit moterį. Neaprėpiamą galybę ir stiprybę. Jos vaikai – visas pasaulis. Ir tegul būna ji pašlovinta ne tik šiandien“, – feisbuke apie savo tekstą rašė D. Filmanavičiūtė.

„Tėvynė,  praeitis,  dorybė,  darbas, šviesa, saulė,  tiesa, meilė, vienybė, stiprybė“...  Šiais jaunųjų šaulių tariamais žodžiais prasidėjo  Kovo 11-osios, Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dienos paminėjimas – patriotinės dainos konkursas  Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijoje.  Konkursui  dainas paruošė visos   5-8, I - IV gimnazijos klasės.  

Kiekvienais metais mokyklos gauna kvietimą dalyvauti Vaikų kūrybinės iniciatyvos fondo organizuojamame konkurse „Kalbų Kengūra“, kurio tikslas plėtoti mokinių užsienio kalbų gebėjimus, skatinti mokinių norą mokytis užsienio kalbos, sudaryti sąlygas mokiniams atsiskleisti ir pademonstruoti savo kalbų mokėjimo gebėjimus.