Aktualijos

Trečiokų klasėje jau karaliauja žiema

Visi nekantriai laukiame gražiausios šventės – Kalėdų. Kad būtų smagiau laukti, trečiokai savo klasę pavertė sniego ir ledo karalyste. Paplušėti  reikėjo tikrai labai daug. Namuose, kartu su tėveliais, vaikai karpė snaiges ir sniego gniūžtes. Dilanas sukūrė nuostabaus grožio sidabrinę eglutę. Susirinkę į klasę mokiniai gamino eglutes, puodelius, varveklius... Klasė nusidažė balta spalva ir padvelkė gaiviu šaltuku.

Labai džiaugiamės, kad mums į talką visuomet atskuba mamos. Dėkojame mamai Dianai ir tetai Editai už puikią edukacinę veiklą, kurios metu trečiokai labai daug išmoko ir jau gali pamokyti kitus. Visus nustebino ir nudžiugino mamos Ramutės padovanoti kalėdiniai žaisliukai su mūsų visų vardais bei saldžios dovanėlės.




Ankstesni įrašai


Lapkričio 28 dieną gimnazijoje lankėsi Raseinių r. Savivaldybės komanda, kuri kartu su administracija ir mokytojais dar kartą aptarė 2018 metų Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo rezultatus. 

Jau penktus metus Elektronikos platintojų asociacija (EPA), bendradarbiaudama su Kauno technologijų universitetu (KTU), lapkričio 20 d.  organizavo Nacionalinę aplinkosaugos olimpiadą. Olimpiados organizatoriai kvietė 7-8 klasių moksleivius atstovauti savo mokyklą.

Paskelbti Nacionalinės aplinkosaugos olimpiados rezultatai Jau keletą metų Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos mokiniai, vadovaujami  istorijos mokytojos metodininkės  Gintarės Tytmonienės ir socialinės pedagogės metodininkės Romenos Antanavičienės, dalyvauja šalies mokinių kraštotyriniame konkurse „Tautos dvasios beieškant“.  Šiais metais komanda parengė projektą  „Piliakalnio budinimas senosios baltų dvasios beieškant“.  Šis darbas pelnė trečiąją vietą.

 

Lapkričio 27 dieną gimnazijos pradinių klasių mokinių komanda dalyvavo kaimo vietovių BU mokyklų kvadrato varžybose. 

Lapkričio 26 d. gimnazijos Metodinė taryba organizavo konferenciją  „Vertinimo pokyčiai ugdymo procese“.  Pranešimus parengė kiekviena metodinė grupė. Išklausę pranešimus mokytojai daug diskutavo apie kaupiamąjį, formuojamąjį vertinimus, apie vertinimo įtaką mokymosi rezultatams bei mokymosi motyvacijai.