Aktualijos

Integruota istorijos ir lietuvių kalbos pamoka

Šiandien gimnazijoje IIab laikinųjų grupių mokiniai dalyvavo integruotoje istorijos ir lietuvių kalbos pamokoje „Analizuoti Vytauto laišką Jogailai“. Pirmiausia istorijos mokytoja Gintarė mokinius supažindino su viduramžių laikų pasauliu, herojais, pasaulėžiūra, taip pakartodama istorinį kontekstą. Po to remdamiesi kontekstine informacija, dirbdami grupėse mokiniai skaitė ir analizavo Vytauto laišką Jogailai.
Mokiniai turėjo dar vieną galimybę dalyvauti netradicinėje pamokoje.

 




Ankstesni įrašai


Kovo 2 dieną mūsų gimnazijoje vyko pradinių klasių mokinių meninio skaitymo konkurso „Gimtinės spalvos“ pirmasis etapas. I vietą 1-2 klasių tarpe laimėjo 1b klasės mokinė Eimilė Karpaitė, o 3-4 klasių tarpe I vietą iškovojo 3a klasės mokinys Pijus Povilaitis. 

Kaip pavasarį į medžius sugrįžta gyvybė, taip ir kovo 2 dieną į gimnaziją po žiemos užkariavimų grįžo drąsieji III genties kariai. Pasipuošę dailiausiais rūbais bebaimiai vikingai parvyko pasidžiaugti užgrobtais turtais ir pasiruošti svarbiausiam Egzamino mūšiui,

Kovo 6 dieną gimnazijoje visą dieną  lankėsi patyrimų muziejus „Vikingų kaimas“. Vyko net 5 pamokos.  Pradinių klasių mokiniai ir penktokai dalyvavo edukacinėje pamokoje ,,Mindaugo laikų Lietuva“.  Visi mokiniai tapo pamokos dalyviais: apsirengė to meto rūbais, buvo kariais, mokėsi vienybės, gintis nuo priešų, kautis.

Kovo 7 d. 6 b klasėje vyko socialinių įgūdžių ugdymo valandėlė „Apie paauglystę - vyriškai“. Jos metu buvo kalbėtasi apie higieną, charakterio bei elgsenos pokyčius, apie tėvų bendravimą su paaugliais ir besikeičiantį vaikų požiūrį į tėvus. Buvo aptarta video medžiaga, mokiniai mėgino atrasti savų bruožų pateiktame bendrame paauglio portrete, juos užsirašė ir diskutavo, ką reikia daryti, kad jau startavęs paaugliškas laikotarpis būtų kiek įmanoma mielesnis pačiam berniukui ir jį supantiems artimiesiems. 

Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazija registravosi dalyvauti Valstybinės mokesčių inspekcijos prie LR finansų ministerijos inicijuojamame projekte „Aplankyti 100 Lietuvos mokyklų" . Šis projektas buvo inicijuotas po to, kai  atliktos apklausos parodė, kad mokiniai labai mažai žino apie mokesčių sistemą.